Workshop s Blaženou Sedrovičovou je pre všetkých, ktorí rozbiehajú vlastný podnikateľský nápad alebo komunitný projekt. Účastníci sa dozvedia, čo je dobré PR a čo je to základná PR „výbava”,naučia sa komunikovať s verejnosťou a novinármi. Prakticky si vyskúšajú napísanie tlačovej správy a zistia, ako „predať” svoj projekt alebo biznis za 30 sekúnd tak, aby zaujali. Súčasťou workshopu budú prípadové štúdie úspešných projektov, ktoré dokázali správne využiť nástroje, ktoré PR ponúka, a zužitkovali ich vo svoj prospech tak, aby sa o nich naozaj hovorilo.
Blažena Sedrovičová pracuje v oblasti marketingu a PR viac ako 8 rokov. A aj keď sa teraz už viac venuje digitálnemu marketingu a digitálnemu PR v PS:Digital, stále má čo povedať aj o “starom dobrom” PR. Má za sebou projekty pre značky ako Julius Meinl, Procter & Gamble, Telekom alebo ZOOT, či neziskové projekty ako MISIA, Na bicykli deťom a podobne.