Ako písať tak, aby vás ľudia čítali? V trojdennej pisateľsko-blogerskej dielni (spolu tri stretnutia 9:00 – 13:00) si namixujeme správnu kombináciu príbehu, emócií a faktov, ktoré čitateľov zaujmú. Najskôr nájdeme odpoveď na to, kto je váš čitateľ, čo potrebuje, a naučíme sa ho zaujať hneď úvodom a nadpisom. Štruktúru „chytľavý úvod – informačne bohaté jadro – záver s výzvou“ si precvičíme na koncipovaní facebookových statusov ako stvorených na lajkovanie. Vyskúšame si uvádzanie zdrojov informácií v texte, používanie synoným a vyjadrovanie emócií tak, aby boli cítiť cez obrazovku počítača. Pozrieme sa na to, ako sa dá jedna téma spracovávať rôznymi formami. Blog môže tak tvoriť jeden celok, a pritom stále prinášať nové zaujímavé pohľady.
Lektorka dielne, Mirka Gúčiková, moderuje neformálne konferencie a diskusie, píše texty a pomáha ľuďom vdýchnuť dušu ich prezentáciám. Patrila k prvej vlne blogerov na blog.sme.sk, kde veľmi rýchlo vyskočila do rebríčka medzi najčítanejšie blogy s najvyššou karmou. Z blogosféry sa presunula na internetové magazíny, písala pre t-station.sk a sietovka.sk, dnes ju nájdete na zenyvmeste.sk a mono.sk. Od roku 2013 sa jej články o materstve, rodičovstve, pop psychológii a neziskových projektoch objavujú v týždenníku .týždeň.
Podujatie je vypredané, ďakujeme. V prípade záujmu o miesto náhradníka nám, prosím, napíšte na voices@voices.sk.