História marketingu je plná mýtov a omylov. Ľudia ich prijímajú a opakovane používajú. Často to, žiaľ, robia aj tí, ktorí sa považujú za odborníkov. Pritom by možno stačilo, aby namiesto dojmológie bolo v marketingu o čosi viac skutočnej vedy.
Neformálna prednáška Richarda Marečka pre laikov aj profesionálov bola o najčastejších mýtoch, bludoch a omyloch v marketingu. Dozvedeli sme sa napríklad, či sú značky pre ľudí naozaj dôležité, alebo ako je to s láskou k značkám a vernosťou. Zistili sme, aký je význam kreativity a či značky musia veriť v nejaký vyšší zmysel. Podebatovali sme o význame internetu aj o smrti televízie.
Richard sa už vyše 20 rokov živí reklamou a marketingom. Na strane agentúry alebo ako konzultant pracoval pre klientov z takmer všetkých odvetví. Aktuálne pôsobí ako Strategy Director v reklamnej agentúre Mayer/McCann Erickson a marketingový konzultant vo svojej spoločnosti Wu Wei. Vo voľnom čase píše hejty na MarketingPunk.blog.