Train 21 - víkendová škola a workshopy pre mladých podnikavých ľudí, ktorí chcú rozvinúť svoje nápady, rozbehnúť vlastný biznis a férovo podnikať.
Train 21 - víkendová škola a workshopy pre mladých podnikavých ľudí, ktorí chcú rozvinúť svoje nápady, rozbehnúť vlastný biznis a férovo podnikať.
Coworkingové priestory vnímame ako dôležitý prvok rozvoja komunity. Počas jari 2016 sme v spolupráci s HalmiSpace Košice, Barbar Trenčín, Coworking Šaľa, Coworking Prievidza, Banka Žilina a Luft Coworking Banská Štiavnica usporiadali spolu osem workshopov zameraných najmä na rozvoj komunikačných a prezentačných zručností.
V lete 2016 sa nám podarilo otvoriť vlastný priestor na stretnutia a spoluprácu v Trenčíne na Sládkovičovej 8. Od septembra do konca roku sme tu zorganizovali v spolupráci so Slovenskou debatnou asociáciou, Truniversity, PS:Digital a ďalšími lektormi ďalších osem workshopov. Obľúbenými témami boli PR pre tvoju značku, Online marketing a Copywriting. Záujem bol aj o nové témy ako napríklad fotenie podujatí či prezentovanie pred publikom.
Počas jari 2017 sme s tímom Otvorená hra usporiadali deň plný interaktívnych hier a cvičení Lepšia komunikácia, lepšie vzťahy. Rozvinuli sme spolupráce s novými lektormi. Pozitívne ohlasy mali workshopy Zvládanie stresu pomocou všímavosti, Smart time 2017 – techniky osobnej produktivity či Biznis model pre tvoj nápad. Podujatia prispievali k podpore podnikavosti mladých ľudí a vzájomnému prepojeniu rôznych komunít v našom meste.
Aktuálne témy a termíny zverejňujeme na www.voices.sk. Vďaka podpore hlavného partnera Férovej nadácie O2 ponúkame vzdelávania za dostupné ceny. Ďakujeme.
Prvý ročník víkendovej školy sme usporiadali v októbri 2015 v Trenčíne. Dvadsaťjeden vybraných mladých ľudí sa počas víkendu zúčastnilo ôsmich workshopov so skúsenými lektormi. S Jurajom z Rozbehni sa! sa naučili uchopiť svoj nápad a otestovať jeho potenciál. Kuko a Mišo z Truniversity im ukázali, ako sa nastavuje komunikačná stratégia, píšu pútavé texty, používa online reklama a tvorí dobrý obsah webovej stránky. Proces prípravy videa a jeho úlohu v komunikácii im na praktických ukážkach priblížila Martina z Cukru.
Tešíme sa z pozitívnej spätnej väzby a následných úspechov účastníkov – napríklad Milan rozbehol startup Jazzbow, novú energiu má teraz HalmiSpace v Košiciach aj Coworking Šaľa a Peter získal pre portál pre učiteľov Lepšia geografia grant v programe Môžu ryby lietať.
Učil som matematiku na Slovensku, vo Švédsku, Rakúsku a Anglicku. Pracoval ako manažér pre internú komunikáciu a elektronické médiá v banke a bol programovým riaditeľom Nadácie Pontis. Spoluzakladal som a vediem tím Voices. Venujem sa budovaniu značky, prezentačným zručnostiam a neformálnemu vzdelávaniu. Som iniciátorom projektov Choices, Jump Slovensko a Train 21. Zaujímajú ma ľudia a vzťahy, rád dávam dohromady tvorivé tímy. Mám rád slobodu a priamosť.
Založil som projekt Rozbehni sa! a na Slovensku od roku 2009 manažujem Social Impact Award. Nikdy som nebol zamestnaný a prešliapal som si cestičku od holoritníka k rozbiehačovi. V rámci Rozbehni sa! učím ako najrýchlejšie, najlacnejšie a najjednoduchšie otestovať potenciál svojho nápadu. Ako rozpoznávať nové nápady, vytvoriť jednoduchý biznis model, čo sa pýtať a čo nepýtať testovacích zákazníkov a ako odmerať reálny záujem o svoj produkt.
Som Kuko a s Mišom sme založili Truniversity - platformu na vzdelávanie ľudí v oblasti online marketingu a komunikácie. Bol som kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry, copywriter a ideamaker. Pracujem na polovičný úväzok pre RedBull a na freelance mám vlastných klientov. Venujem sa nastavovaniu komunikačných stratégií. Milujem funkčný a použiteľný dizajn, svoju frajerku, hudbu, moderné technológie, cestovanie a všetko, čo má na sebe logo nahryznutého jablka.
Pracujem v oblasti marketingu a PR viac ako 8 rokov. A aj keď sa teraz už viac venujem digitálnemu marketingu a digitálnemu PR v PS:Digital, stále mám čo povedať aj o “starom dobrom” PR. Mám za sebou projekty pre značky ako Julius Meinl, Procter & Gamble, Telekom alebo ZOOT, či neziskové projekty ako MISIA, Na bicykli deťom a podobne.
Svoju prácu vnímam ako tvorbu a tvorbu ako pohľad na svet. Študovala som fotografiu a intermédiá na VŠVU, od roku 2012 vediem kreatívne štúdio Cukru production. Venujem sa predovšetkým tvorbe videí. Kedysi to boli hlavne hudobné videoklipy a dokumenty, s príchodom Cukru sa portfólio aj môj tím rozrástli. Video je dôležitý prvok komunikácie značky. Ľudia chcú vidieť, ako veci fungujú, spoznať príbeh značky a ľudí, ktorí ju tvoria.
Online marketingu sa venujem viac ako 3 roky. Za ten čas som pracoval pre viac ako 50 rôznych klientov, pre ktorých som robil SEO optimalizáciu, PPC reklamy na Facebook-u a v Google AdWords, navrhoval landing pages, písal texty na web a rôzne iné veci. Tieto všetky aktivity majú jedného spoločného menovateľa, ktorým je webová analytika, ktorej sa tiež venujem.
Študoval som na Ekonomickej univerzite v Bratislave, po škole som pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie. Vlastním a kreatívne vediem digitálnu marketingovú agentúru PS:Digital, ktorá získala viacero ocenení za digitálnu kreativitu, efektivitu aj PR. Pravidelne prezentujem na konferenciách, seminároch či školách a univerzitách.
Keď sme začínali so sli.do, bolo obrovské množstvo vecí, o ktorých sme ani nevedeli, že ich nevieme. Našťastie boli okolo nás ľudia, ktorí nám neskutočne pomohli. Podnikanie vyžaduje vzdelávanie a veľa práce. Voices dobre poznám. Prácu a prístup málokoho na Slovensku obdivujem viac. Train 21 určite odporúčam.
Voices poznám už roky. Každý ich projekt, na ktorom sme sa stretli, bol inšpiratívny, niečím iný ako ostatné a hlavne nesmierne ľudský. Keby sa dal vrátiť čas a teraz by som stál na začiatku podnikania, alebo by som zvažoval, či s ním vôbec začať, prial by som si, aby som bol vybraný do projektu Train 21.
S nadšením podporujem projekt Train 21, ucelený koncept zameraný na dosiahnutie cieľa, konkrétny a premyslený plán, targetovaná podpora aktívnych a šikovných ľudí. Na Slovensku potrebujeme presne takéto projekty, ktoré nekončia posledným potleskom, ale zmysluplne štartujú účastníkov do budúcnosti.
Vaša firma – startup môže byť len taká dobrá, aký dobrý ste vy. Preto rovnako tvrdo treba makať na firme a na sebe. Neustále napredovať, vzdelávať sa a pracovať.
Cesta za snom nie je jednoduchá, no je realizovateľná. Najdôležitejšie je obklopiť sa ľuďmi, ktorí snívajú podobne ako vy. Sú najlepším hnacím motorom a motiváciou. Kedysi sa človek ťažšie dostával k inšpiratívnym informáciám a názorom. Aj vďaka projektom Voices rada hovorím, že taká minulosť je už za nami.
Projekty tímu Voices prekypujú inšpiráciou, kreativitou a dobrou náladou. Úprimne verím, že nápady ako Train 21 posúvajú našu krajinu krok po kroku stále ďalej a otvárajú nám možnosti, o ktorých sme ani nevedeli. Klobúk dole, držím palce!
Ak si človek všíma okolie, vidí kopec vecí, ktoré tu treba riešiť. Preto sa dobre hodí vedieť, ako podnikateľský nápad vyhodnotiť, rozpracovať a rozhodnúť sa, či a ako rozbehnúť jeho realizáciu. Poznám Voices a myslím, že ich Train 21 bude pre účastníkov tá správna, užitočná a príjemná skúsenosť.
Ivan Ježík
ivan.jezik@voices.sk
0905 889 607