Kasárne/Kulturpark, Košice

Deň začneme dynamickou sériou štyroch pútavých prednášok.

Marek Lavčák

vyštudovaný ekonóm, manažér projektu AZU, riaditeľ centra Eastcubator, nadšenec pre vedu a technológie, amatérsky filozof a fotograf, profesionálny kávičkár

Marek je čerstvý absolvent Ekonomickej fakulty Technickej univerzity v Košiciach. Už počas štúdia sa podieľal na projekte AZU - Aktivita zvyšuje úspech, ktorého cieľom je podporiť slovenských študentov v tom, aby boli aktívni a pracovali na sebe už počas vysokej školy. Aj vďaka práci na projekte AZU sa dostal k startupom a k podpore inovatívnych mladých ľudí. Je vedúcim Košického centra Eastcubator, ktoré pomáha začínajúcim podnikateľom postaviť sa na vlastné nohy a pomôcť tak nielen sebe, ale aj svojmu okoliu tým, že vytvárajú nové pracovné miesta a hodnoty, ktoré menia myslenie ľudí na celom svete.

Od nápadu k projektu

Tvorivým ľuďom pri kráčaní životom neraz prídu na um inovatívne myšlienky, ako niečo vyriešiť a zlepšiť fungovanie sveta. Cesta k podnikateľskému plánu alebo realizovateľnému projektu však nie je jednoduchá. Na prednáške spolu najprv preberieme základné otázky, ktorých zodpovedanie nám pomôže nápad analyzovať, a potom si popíšeme kroky, ktoré nám pomôžu pripraviť sa na predloženie projektu investorom, donorom či iným partnerom, ktorých chceme pre jeho realizáciu nadchnúť.

LEKTOR
 

Matúš Kováčik

predtým informatik a manažér, teraz človek, ktorý hľadá osobnú slobodu a učí iných tak, že sa s nimi rozpráva

Informatik, ktorého baví psychológia. Osem rokov sa venoval informačnej bezpečnosti. Pracoval pre viaceré neziskové organizácie, neskôr presedlal na osobný rozvoj. Sedem rokov sa aktívne venuje poznávaniu motivácie, vzťahov a medziľudskej komunikácie. Založil iniciatívu Sloboda v práci, organizuje verejné diskusie o slobode, ktorá je jeho najvyššou hodnotou. Na Slovensku rozvíja portál Naučmesa.sk, kde aj lektoruje kurzy na tieto, pre neho srdcové, témy. Podnikal, potom založil občianske združenie Digital Nomads, ktoré poskytuje IT služby pre neziskové organizácie. Rád fotí, behá, cestuje. Minulý rok zabehol svoj prvý ultramaratón.

Sloboda v práci - od procesov k medziľudským vzťahom

Ako možno využiť princípy slobody v práci na lepšie fungovanie tímov aj jednotlivcov vo vzťahoch? Rozoberieme pár úspešných aj neúspešných príkladov z praxe. Povieme si, prečo je užitočné vŕtať sa vo svojom vnútri a risknúť si byť zraniteľným.

LEKTOR
 

Vladimíra Briestenská

žena búrajúca stereotypy v mužskom prostredí inovácií, startupov a politiky, spoluzakladateľka inštitútu pre ženy, mier a bezpečnosť a milovníčka umenia komunikácie

Vladimíra odštartovala svoje štúdium v Čechách v odbore žurnalistiky a diplomacie a pokračovala na univerzitách v Dánsku, Benátkach a vo Viedni ako ochranca ľudských práv. Už počas akademických rokov okúsila dravé prostredie Bruselu, kde pôsobila ako novinárka a komunikačná poradkyňa v európskych inštitúciách. Po návrate na Slovensko viedla PR kampaň pre svetové politické fórum GLOBSEC a z Prahy udávala smer celonárodnému projektu na zvýšenie účasti žien v politike. Dnes je komunikačným konzultantom pre startupy, NGOs aj korporácie a zároveň poradkyňou pre rodovú rovnosť v armáde či medzinárodnej politike.

Komunikačná kampaň za “dedka”

Nemusíme mať tisícový rozpočet ani diár preplnený kontaktmi. Mali by sme však poznať niektoré odpovede na otázky. Ako efektívne a lacno naplánovať komunikačnú kampaň projektu, konferencie či samotnej organizácie? Na čo nezabudnúť a ktoré nástroje určite využiť? Všetko o komunikačnom pláne pre medzinárodnú konferenciu či neziskovú organizáciu.

LEKTORKA
 

Viera Mojzešová

konzultantka v digitálnej agentúre PS:Digital, inštruktorka zážitkovej pedagogiky v organizácii Plusko s vášňou pre optické klamy, marketing a psychoanalýzu

Viera miluje komunikáciu a marketing. Živí a baví sa ako digital consultant v digitálnej agentúre PS:Digital, aby vo svojom voľnom čase šantila s mládežou ako inštruktorka zážitkovej pedagogiky v organizácii Plusko. Má slabosť pre ručne vyrábané zošity a stolové hry. Aktuálne čaká na svoje najväčšie dobrodružstvo v živote.

Láska cez internet alebo 7 tipov ako si neziskovka nájde na Facebooku spriaznené duše

Facebook je len o budovaní vzťahu. Facebook je až o budovaní vzťahu! Hoci je to len virtuálny svet, vzťahy sú tu rovnako krehké či pevné ako v offline. Samozrejme, hovoríme o vzťahu ku značke. V prípade neziskoviek sa za značkou ukrýva príbeh, pomoc, dobro. Nestačí nám informovať. Ak chceme byť úspešní, potrebujeme vytvárať emócie. Objavíme 7 tipov, ako tieto emócie smerovať tým správnym smerom.

LEKTORKA